Modern times curator – Senaste modellen för kurator

When I find this type of information I whish I had a functioning PC at home. Or that I could see it at work – we have a very efficient firewall. But at least I can read the article!

8 Ways to Find Great Social Media Content – http://www.socialmediaexaminer.com/8-ways-to-find-great-social-media-content/?utm_source=twitterfeed#

####

Det är när jag hittar sådant här material jag önskar att jag hade en fungerande PC hemma. Eller att jag kunde se det på jobbet – vi har en hög och stark brandvägg. Men jag kan åtmistone läsa artikeln!

8 Ways to Find Great Social Media Content – http://www.socialmediaexaminer.com/8-ways-to-find-great-social-media-content/?utm_source=twitterfeed#

Kommentera

